fiets inpakken - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Tineke en Magda - WaarBenJij.nu fiets inpakken - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Tineke en Magda - WaarBenJij.nu

fiets inpakken

Blijf op de hoogte en volg Tineke en Magda

03 Oktober 2014 | Nederland, Castricum

Zo, dat is gelukt! De fiets van mij, Tineke, hebben we vandaag ingepakt. Dat was nog best een klus. Heel hard karton snijden met een stanleymes, meten, noppenfolie eromheen, stuur wel of niet naar binnen, fietshoes eromheen, plakband, touw................Ik heb er wel vertrouwen in dat het goed gaat. Een rare gedachte hoor, je eigen fiets zo ingepakt in een vliegtuig en dan straks erop fietsen op Bali!
De fiets van Magda gaan we woensdagavond inpakken.
Bedankt voor jullie reacties!

  • 04 Oktober 2014 - 06:47

    Matty:

    Wat leuk om jullie zo te volgen! Ik ga met jullie mee op deze manier.
    Kan je op de terug weg weer die verpakking gebruiken of moeten jullie dan weer aan de slag?
    Succes met jouw fiets Magda!
    En veel pret met deze voorbereidingen!!
    MM

  • 07 Oktober 2014 - 11:04

    Wil:

    Hééééééle bijzondere reclame!!!!!!!!
    Goed Magda,dat je me op het idee bracht om bij de reclame te kijken, anders had ik het nooit gelezen.
    (pc denkt voor me, wil ik niet!)
    Zo, één fiets is al ingepakt, nu de tweede nog.
    Wat een voorpret zullen jullie hebben. Nu kan ik een beetje meegenieten.
    Wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Castricum

rondje Bali

Bali ontdekken, m.n. cultuur en natuur

Recente Reisverslagen:

07 November 2014

mooi Bali

06 November 2014

een heel rustig dagje

05 November 2014

afdalen

04 November 2014

Ieder zijn gang

04 November 2014

slippers van Ciska
Tineke en Magda

Actief sinds 26 Sept. 2014
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 8910

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2014 - 09 November 2014

rondje Bali

Landen bezocht: