Vliegen - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Tineke en Magda - WaarBenJij.nu Vliegen - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Tineke en Magda - WaarBenJij.nu

Vliegen

Door: Magda

Blijf op de hoogte en volg Tineke en Magda

16 Oktober 2014 | Nederland, Castricum

De bus van Lucas, waarmee onze fietsen naar Schiphol vervoerd zouden worden, had het juist enkele dagen voor vertrek begeven. Zouden de fietsen in de leenwagen passen? Er waren twijfels. Het zat ons in de vroege ochtend geweldig mee, het paste precies. Toen Tineke en Ron bij Magda aankwamen waren de fietsen al geladen. Lucas nam afscheid bij Schiphol Plaza, maar Ron ging mee, om uitgebreid afscheid te nemen. De banden moesten nog even leeg bij de afgifte, de verminderde luchtdruk zou ertoe kunnen leiden dat ze klappen.
De verzorging aan boord door Singspore airlines: goede maaltijden, een dekentje, sokjes en een tandenborstel waren de kleine attenties die de reiziger een tevreden gevoel geven. Ondanks de lange zit. De overstap in Singapore was kort, de laatste reis, naar Denpasar in verhouding ook. We waren op Bali.

Reactie Ron: ik heb iets wo derlijks meegemaakt. Twee vrouwen met twee fietsen op Schiphol uitgezwaaid. Heb je ooit zoiets gezien?