kom voort - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Tineke en Magda - WaarBenJij.nu kom voort - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Tineke en Magda - WaarBenJij.nu

kom voort

Door: Magda

Blijf op de hoogte en volg Tineke en Magda

30 Oktober 2014 | Nederland, Castricum

We hebben vandaag weer zo'n 25 km afgelegd, drukke en rustige wegen wisselden elkaar af, een enkel klein klimmetje. We zijn nu in Lovina, dat betekent: love Indonesia. Love you all. Onderweg al besloten we in dit oord, speciaal gebouwd voor het toerisme, te kiezen voor wat meer comfort. We hebben nu een kamer met airconditioning en een douche met warm water. We zitten buiten het centrum, dus rustig,
. Morgen laten we ons met een taxi rijden naar een plek met zeeschilpadden, een warmwaterbron en een Boedhistisch klooster. We hebben nu een groot deel van Bali gehad, Natilja en Sylvester, waar zaten jullie?
Foto's toevoegen is een geduld werkje en het lukt niet altijd. Speciaal voor Willem een foto van een fietser, ingemetseld in de tempel waar wij langskwamen. We hebben deze afbeelding niet zelf gevonden, maar op aanwijzing in het routeboekje. Het betreft een Nederlander die in 1904 een rondje Bali op de fiets maakte. Met minder goede fiets en over zandwegen.

• 30 Oktober 2014 - 21:11

Willem:

Mooie foto!
    Geniet nog maar even; de laatste week zit er al weer bijna op, toch?

• 01 November 2014 - 13:11

Matty:

hoi meisies,
    Wat maken jullie weer veel mee. oh heerlijk op de fiets dan zie nog eens iets.
    In gedachten en op de kaart ga ik met jullie mee hoor. Heerlijk dat af en toe er wel fotos bij staan. Wat zijn we dan verwend he met ons snel internet.
    Die foto van die fietser - ik dacht meteen dat dat een Nederlander voorstelde. En ja hoor, dat las ik dus net. De neus gaf het weg haha.
    Jullie zitten daar lekker in de bloed hitte en wij hebben vanmorgen de eerste sneeuw. Het blijft niet liggen omdaat de grond nog te warm is, maar het is 0 graden Celcius en mijn auto is wit.
    Knuff van mij
    mm