Sanih - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Tineke en Magda - WaarBenJij.nu Sanih - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Tineke en Magda - WaarBenJij.nu

Sanih

Door: Magda

Blijf op de hoogte en volg Tineke en Magda

29 Oktober 2014 | Nederland, Castricum

Wil, ik beantwoord eerst je vraag:hebben jullie wel eens een dip. Onze reis lijkt op levend ganzebord. Soms doen we een stukje dubbel, dat staat gelijk met enkele plaatsen terug. Een uitstapje naar Lombok:beurt overslaan. Vandaag gooiden we twee met de dobbelsteen, 20 km fietsen (ongeveer). Daarna:ga vijf stappen vooruit, want we namen een Bemo, die ons vijftig kilometer verderop bracht. Een Bemo is een volkswagenbusje van zeker twintig jaar oud, te herkennen aan de donkerrode kleur. Er rijden hier in NoordBali vele Bemo's. Van binnen zijn een stuk of wat banken en met wat gewurm kunnen de fietsen er ook tussen. Die trip heeft ons 200.000 roepia gekost, dat staat gelijk met dertien euro. En natuurlink ver, oopt niet alles soepel en naar verwachting, maar dat hoort bij het avontuur. Soms maken we ook keuzes, zoals gisteren. Volgens de routebeschrijving was er een hele mooie baai na twee klimmetjes. Na een klimmetje hielden we het voor gezien: de op-een-na-de-mooiste baai lag volgens ons net voor de klimmetjes, dus gingen we terug.
Nu zitten we op een heel rustg plekje in Sanih, dat afwisselend Air Sanih of Yeh Sanih genoemd wordt. Waarom is niet duidelijk, het is toch een heel eenvoudig plekje aan zee, vooral heel rustig.

• 29 Oktober 2014 - 10:26

Eric Taanman:

Jullie doen het goed. Het genieten staat voorop. Het is en wordt een prachtige reis.
    Heel veel plezier en mooie belevingen!!!
    Tot gauw.
    Eric en Ineke.

• 29 Oktober 2014 - 18:06

Ria:

Als jullie er maar niet afgegooid worden: kun je opnieuw beginnen.
    vergeet niet lekker te genieten; het is geen aangenomen werk.
    En.... ik verwacht nog wel een heeeeeele mooie foto voor mijn verjaardag.

• 29 Oktober 2014 - 19:02

Eric Taanman:

enne ........... blijf je daar of denk je er nog aan eens thuis te komen??

enne......... als je naar huis komt, wanneer is dat dan????

Ik ben effe de DD kwijt.
    Mot toch zorge dat het huisje op temperatuur is .... ja toch, nie than???

h.gr Eric.