Lombok - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Tineke en Magda - WaarBenJij.nu Lombok - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Tineke en Magda - WaarBenJij.nu

Lombok

Door: Magda

Blijf op de hoogte en volg Tineke en Magda

26 Oktober 2014 | Nederland, Castricum

We zijn erg blij met alle reacties, daar kijken we naar uit. Niet overal is internet maar als het wel zo is.....dan is het feest. Luister eens Willem, het is wel 32 graden hoor, met hoge luchtvochtigheid. Dan wil jij ook niet klimmen.
Gisteren zijn we al vroeg naar Lombok gegaan. Even raakten we de weg kwijt en kwamen in een woonwijk. Zeer veel armoede maar lieve mensen. Op de hoofdwegen evenwel toch veel drukte. De helft van de route was door het platteland, leuk. We hadden een onderkomen aan het strand. Ook leuk. Tot in het holst van de nacht de roep vanuit de moskee, maar toch goed geslapen. De volgende dag terug. We hadden een beetje genoeg van de hele tijd:'hello, how are you' en 'where do you come from'. De boot moest op de terugweg twee uur voor de haven liggen, wachtend op een plek op de steiger. En nu zitten we weer voor ons eigen bamboehuisje in Padang Bai.

• 26 Oktober 2014 - 14:58

Kim:

Het is maar moeilijk voor te stellen hoe jullie daar fietsen in een vreemd heel ander soort land dan Nederland hoor! Maar jullie maken zo wel alles heel direct mee!

Hier is de temperatuur om te fietsen misschien wat beter,...maar wind en regen toch niet zo. Dommel kan wel gelukkig lekker slapen nu,...alhoewel het zonder zon toch ook nog 15 graden is....

Ik ben benieuwd naar jullie volgende avonturen!

• 26 Oktober 2014 - 21:16

Joke:

Tineke en Magda, het is een genot om jullie reisverhalen te lezen, een hele onderneming, knap!!!
    Joke

• 26 Oktober 2014 - 21:45

Simon:

Hebben jullie nog even aan Eduard Douwes Dekker gedacht? Lombok, een plek waar de koffie duur werd betaald! Veel liefs, Simon

• 27 Oktober 2014 - 08:46

Hans Verstijnen:

Tot nu toe zou ik zeggen dat alle moeite die jullie in de voorbereiding hebben gestoken zich dubbel en dwars uitbetaald. Ik ben hartstikke jaloers op jullie.Mooi weer en veel zien en meemaken dat is echt vakantie.Vraagje : Hoe bruin zijn jullie nu? Durven jullie je nog te laten zien aan ons bleekscheten?

Liefs Janny en Hans