the way to paradise - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Tineke en Magda - WaarBenJij.nu the way to paradise - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Tineke en Magda - WaarBenJij.nu

the way to paradise

Door: Magda Vodde

Blijf op de hoogte en volg Tineke en Magda

24 Oktober 2014 | Nederland, Castricum

Uit de reisgids wisten we dat ten zuiden van de haven een mooi strand moest liggen. Er was maar een smalle weg dus daarheen, op de fiets.Al gauw keken we tegen een enorme helling op, dus de fietsen werden aan de kant gezet. Een vriendelijke heer gebaarde ons om door een enorme ijzeren deur te gaan, maar twee eigenwijze Hollandse dames liepen door. Heuvel af en nog een heuvel op, tussen twee hoge gemetselde muren naar een klein paadje naar zee. Maar wel tientallen meters springen in de golven. Dat deden we maar niet. Iemand wees een klein deurtje in de grote muur en via een rotspaadje kwamen we op een prachtig strand. We zwommen, dronken wat en aten een heerlijke gegrilde tonijn. Nog nooit zo lekker vis gegeten. De weg naar het paradijs was moeilijk te vinden, maar het was de moeite waard. Op de terugweg vonden we een veel gemakkelijker weg en kwamen uit bij.....de grote ijzeren poort.

• 25 Oktober 2014 - 09:17

Willem:

Het paradijs op aarde; eindelijk gevonden!!
    Nu nooit meer weg........of toch???

• 26 Oktober 2014 - 12:43

Simon:

Wow, wat een plaatjes en wat een bijzondere trip maken jullie. Nog heeeeeel veeeeel plezier.
    Lieve groet,
    simon